ROHKAISEVAT PUHEENVUOROT OPPILAITOKSILLE

Hei!

Suuri osa työstäni tapahtuu erilaisissa kouluissa ja oppilaitoksissa. Puhun eri ikäisille koululaisille aiheista, kuten ujouden voittamisesta, kavereiden saamisesta, ensimmäisen työpaikan hakemisesta, muiden huomioonottamisesta sekä vastaavista nuorten elämässä tärkeistä aiheista.

Mikäli opiskelijanne tarvitsevat sujuvaa, mukaansatempaavaa ja sopivansävyistä sisältöä näihin aiheisiin liittyen, olethan yhteydessä. Katsotaan yhdessä läpi, millainen sisältö sopisi kuulijoillenne ja järjestetään kaikille mukava tapahtuma!

– Jevgeni Särki & Rohkeuskoulu

Minuun saat yhteyden allaolevan kentän täyttämällä tai suoraan sähköpostitse osoitteesta jevgeni@rohkeuskoulu.fi tai numerosta 044 97 666 20.

SAAMIANI PALAUTTEITA

"Jevgeni piti todella hyvän ja asiantuntevan esityksen siitä kuinka valmistautua työhaastatteluun ja suosittelen hänen luentoja ja koulutustilaisuuksia kaikille." (Haaga-Helian Ammattikorkeakoulun itsensä markkinnoinnin kurssilla esittämästäni "Näin olet itsevarma työhaastattelussa" -luennostani)
"Suuri kiitos Rohkeuskoulun tämänpäiväisestä luennosta Jevgeni! Kosketit meitä kaikkia! <3" (Perniön koululla pitämästäni "kuinka saada ystäviä ja tykätä muista ihmisistä" -luennosta.)
Aurora Ånäs
Perniön koulu
"Jevgeni Särki tuli lukioomme puhumaan lukion 2.vuosikurssin opiskelijoille Opiskelijan hyvinvointi-teemalla toteutettuun iltapäivään. Aiheina oli mm. ajanhallinta, itseluottamus ja toiminta erilaisissa sosiaalisissa tilanteissa. Hän onnistui hienosti tavoittamaan kuulijansa ja punainen lanka säilyi koko esityksen ajan. Opiskelijoiden erilaiset spontaanit kysymykset ja kommentit olivat hänelle mieluisia ja kuulijalle tuli osallistuva olo. Opiskelijoilta tuli myönteistä palautetta. Suosittelen."
Anu Hanhirova
Helsingin Uusi Yhteiskoulu