ROHKAISEVAT PUHEENVUOROT

Hei!

Olen Jevgeni Särki, Rohkeuskoulun perustaja ja päärohkaisija. Itsevarmuuden kehittämiseen ja itsevarmuuden psykologiaan liittyvät aiheet ovat lähellä sydäntäni. Olen antanut näistä luentoja ja puheenvuoroja niin pienissä, kuin isommissakin tapahtumissa jo vuodesta 2013.

Mikäli kaipaat tapahtumaasi sujuvaa, mukaansatempaavaa, osallistavaa ja ajankohtaista sisältöä itsevarmuuteen, jaksamiseen tai sosiaalisiin taitoihin liittyen, ota yhteyttä, niin tehdään yhdessä jotain hienoa!

Minuun saat yhteyden allaolevan kentän täyttämällä tai suoraan sähköpostitse osoitteesta jevgeni@rohkeuskoulu.fi tai numerosta 044 97 666 20.

SAAMIANI PALAUTTEITA

"Jevgeni puhui todella hyvin avoimuuden teemasta järjestämässämme Maailman avannepäivän tilaisuudessa. Toimeksiantomme mukaisesti hän käsitteli puheessaan avoimuutta ja toisaalta häpeää ja sosiaalisten suhteiden merkitystä, kohderyhmämme hienosti huomioiden. Hän oli aidosti läsnä ja sai osanottajat kuuntelemaan keskittyneesti, monia puheenvuoro varmasti myös kosketti. Osanottajat antoivat jälkeenpäin kiittävää palautetta. Suosittelen Jevgeniä lämpimästi ja mielelläni pyydän hänet toistamiseen myös itse järjestämiini tilaisuuksiin!"
"Minulla on ollut ilo osallistua sekä Jevgenin rohkeustyöpajaan, että tehdä hänen kanssaan yhteisesityksen kansainväliseen konferenssiin. Jevgeni on valovoimainen ja pidetty esiintyjä, joka ottaa yleisön välittömästi haltuun. Hänen rohkeusharjoitusten lähtökohtana on kehollisuus - hän ei vain puhu rohkeudesta, vaan näkee rohkeuden tekniikkana, jota jokainen voi oppia konkreettisten harjoitusten kautta. Huhtikuussa 2016 esitimme yhteisen johtamiskoulutukseen liittyvän paperin "From Asenne to Asento: Choreography of Courage in Leadership Training" kansainvälisessä Leading Passion konferenssissa, joka järjestettiin Haaga-Helia Porvoo Campuksella. Aiheemme herätti suurta mielenkiintoa ja runsaasti keskustelua ja eräs kuuntelija totesi lopuksi: "You are brilliant!" Toimin itse ammattikorkeakoulussa kielten ja viestinnän lehtorina, yhdistäen kehollisuuden ja tanssin opetukseeni. Keskustellessani Jevgenin kanssa rohkeuden oppimisesta, koin saavani monia uusia näkökulmia myös omaan "Dancing English Teacher" työhöni. Nykyisin on muodikasta puhua kehollisuudesta - Jevgeni ei vain puhu, hän myös liikkuu ja liikuttaa yleisöään!"
"Moi! Koulutuksestasi pidettiin. Siihen on palattu ("muistatko koulutuksessa..") myöhemminkin kun on tullut eteen tilanne jossa omaa rohkeutta on kaivattu lisää hetkeen. Joten siitä sai tsemppiä. Mä itse pidin siitä että oli teoriaa ja tehtäviä SEKÄ itsetutkiskelua, millainen minä itse olen. Ja mieltä avartavaa oli huomata että muilla on epävarmuuksia, vaikka luulin, että minä olen ainoa kenellä on epävarmuuksia! Se saa huomaamaan, että me kaikki olemme ihmisiä eikä kukaan ole yli-ihminen, vaan että kaikilla on samoja ajatuksia ja itsensä kehittämisen tarvetta mutta se ulospäin vaan ei välttämättä näy.
Mari
"Hyvä puhuja, olit mukaansatempaava ja ajatuksia herättävä puhetyyliltäsi. Kannustit hienosti positiivisuuteen ja kehumaan sekä puhumaan. Tehtävät olivat hyviä, niitä saisi olla työhyvinvointiteemaisessa ”luennossa” jopa vielä enemmän. Oli mukava asettua yleisöksi ja helppo linkittää jutuistasi ajatuksia työyhteisöömme. Kiitos paljon virkistävästä ja mukavasta iltapäivästä. t. 35 hengen tiimi" (Martinkallion yhtenäiskoulun henkilökunnalle pitämästäni työhyvinvointityöpajasta)
Tuulia
"Todella hyvä! Jo pelkästään tämän takia olisi kannattanut tulla!" (Tradenomiliiton huippuseminaarissa pitämästäni sosiaalinen itsevarmuus -luennosta)